Tuesday, December 09, 2008

吃蛋

最近我对拍照'突然'失去热诚
但是最近的生活,难以用照片形容啊
可是我还是会用言语字墨更新偶的Blog~

我相信很多人知道最近的我常去健身吧?
也知道每次健身后的我会做吃蛋狂人吧?
哈哈哈
今天只是说故事
故事很简单
刚才健身后,回来想吃生熟蛋
又不会做,只有'Google'帮到我~
把蛋放入沸水中3分钟即可
偶以为我的小电炉的水不够热
我把蛋放在沸水里4分钟
拿上来后...

蛋呈现80巴仙熟= =
为了不浪费
就吃了3颗不生太熟蛋
感觉乖乖的......


Recipi for half boil egg
把蛋放入沸水中3分钟即可

5 comments:

L said...

我同意你的说法
Google 的确是我的知识来源
呵呵...

Anonymous said...

where you come from!

Anonymous said...

It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
Personalized Signature:我喜欢淮安掼蛋,靖江青儿,南通长牌,姜堰23张,常州麻将这些地方言游戏

Anonymous said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

Anonymous said...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG